SUPORT EN LÍNIA
TeamViewer
Oferim suport remot d’IT en el moment adequat quan sorgeixen problemes tècnics, errors informàtics, fallades del sistema i les avaries dels dispositius que poden paralitzar la seva empresa.
En comptes d’anar presencialment, amb la inversió del temps i les despeses que això suposa, des del departament tècnic de Jovitec utilitzem TeamViewer™ per donar suport immediat a tots els nostres clients, siguin on siguin, en tot moment i amb total Seguretat.
Ticketing
Els clients que tinguin un contracte de manteniment o d’hores amb Jovitec puguin accedir gratuïtament al nostre sistema de ticketing per la seva empresa.
Gràcies a això es realitza la comunicació de les incidències i el control de la mateixa, directament amb el departament tècnic de Jovitec, a través de tiquets.
En tot moment pots veure la situació en què els incidents són: obert, en procés, esperant, acabat… etc…, a més de tenir un arxiu històric d’ells.
Pots contactar amb el nostre Departament de vendes per sol·licitar més informació.
Accés al sistema de ticketing: http://ticket.jovitec.es/
Per què no funciona?
Reiniciï, i si tot segueix igual, contacti amb nosaltres. Podem ajudar-lo.